Egy-egy elemzés időnként belefullad a részletekbe. Ezt a hibát nem követte el a világ egyik vezető katódgyártójának elnöke, aki pedig maga is nyakig ül a szakmai érvtengerben. Egyetlen tűpontos mondat, és minden a helyére kerül.
Hiába udvaroltak a Teslát is legyőző vállalatnak.
Az ipar hanyatlása miatt több nagyvárost is a marginalizáció fenyegeti.
Amíg nem dőlt el, hogy Szegeden épül fel a gyár, addig nem tartották ilyen veszélyesnek.
Vizsgálatot indítanak a Szegedre érkező BYD vállalattal szemben.
Az uniós tisztviselők szerint fennáll a gyanú, hogy a kínai gyártók – a beruházásaikat segítő állami támogatásoknak köszönhetően – tisztességtelen versenyelőnyt élveznek a konkurenciával szemben.
Nálunk meg az a gond, hogy legyen elég munkás.
Magyarország a negyedik legnagyobb gyártó lesz a világon, mert a régiós riválisai lassabban reagáltak.